Poznajmy zwycięzców Awwwards 2014, Paris !

Ponad tydzień temu odbyła się, trwająca dwa dni konferencja Awwwards 2014 w Paryżu. Trzech członków naszego zespołu – Jaromir Fojcik, CEO creativestyle GmbH; Selma Henschel, Project Manager; Tomasz Kokociński, Art Director, wzięło udział w tym niecodziennym wydarzeniu.

Już na początku naszego pobytu byliśmy mile zaskoczeni hotelem, w którym się zatrzymaliśmy. Nie tylko mieścił się w samym centrum, ale miał też klimat dawnej, paryskiej knajpy. Na nasze (nie)szczęście, konferencja odbywała się akurat w Walentynki i z tego powodu Paryż był jeszcze bardziej przepełniony miłością.

W biegu na Awwwards 2014 …

W czwartek (13.02.2014), już z samego rana odbył się wywiad z Jaromirem Fojcikiem, CEO creativestyle GmbH. Został on poprowadzony i nagrany przez Awwwards.com. Następnie wszyscy udaliśmy się na konferencję.

 Interview with Jaromir Fojcik - Awwwards 2014 in Paris

„Love Days” Awwwards rozpoczęła się wystąpieniem Stephanie Troeth w czwartkowe popołudnie. Mówiąc o pasji, motywowała nas, aby kochać swoją pracę. Stephanie Troeth była również naszym gospodarzem w dalszej części wydarzenia.

 1-agenda-awwwards-2014-paris-creativestyle-at-awwwards-conference

Podczas Awwwards 2014 mogliśmy uczestniczyć w wielu inspirujących prezentacjach. W naszej ocenie, za najbardziej interesujące wystąpienia można uznać Hello Monday! i Ultranoir. Tą pierwszą szczególnie zachwycona była Selma, Project Manager. Przedstawiciel agencji z Danii – Jakob Kahlen, opowiedział o wybranych projektach i metodach działania w trakcie całego procesu tworzenia. „Byłam pod ogromnym wrażeniem ich świetnej pracy w ramach projektów dla Greenpeace, Diesel i Bang & Olufsen”, mówi Selma Henschel. Mówiąc o najlepszych wystąpieniach, nie można zapomnieć o Anonymous & we are from L.A, którzy opowiedzieli o procesie tworzenia pierwszego na świecie, 24-godzinnego teledysku z wykorzystaniem utworu Happy – Pharrella Williamsa.

The winner is …

Rozdanie nagród dla najlepszej strony roku, odbyło się w pierwszym dniu konferencji. Momentami czuliśmy się jak na gali Oskarowej. Każdy z nas miał przydzielone swoje miejsce, a cała atmosfera była dość oficjalna. Kto okazał się zwycięzcą? Wcześniej już wspomniana agencja Anonymous, która jako pierwsza zaprezentowała światu 24-godzinny teledysk. Trzeba przyznać, że wykonali świetną pracę. Gratulujemy!

seats-awwwards-2014-creativestyle-in-paris-awward-goes-to-24-hour-happy

Bye, bye „Love Days”

Cieszymy się, że mogliśmy wziąć udział w tak  wielkim wydarzeniu. Atrakcyjny program i świetna organizacja to kluczowe elementy udanej imprezy. Oprócz tego wszystkiego, mogliśmy również poznać agencje z całego świata – od Europy po Amerykę Południową i poruszyć bieżące, interesujące nas tematy z branży.

Paris, Paris …

Oprócz wieczornego zwiedzania Paryża każdego dnia, tuż przed odlotem dotarliśmy do muzeum d’orsay. Nasza krótka wizyta również mocno nas zainspirowała.

creativestyle-at-d'orsay-museum-during-awwwards-conference-in-paris-2014

Każdy element naszego pobytu w Paryżu był dla nas inspirującym doświadczeniem. Wyjechaliśmy zmotywowani do tworzenia nowych projektów, wdrażając pomysły, które zebraliśmy w trakcie „Love Days” Awwwards 2014.

Obejrzyj galerię zdjęć tutaj.

pluswerk