Magento – optymalizacja conversion-Rate Optimization

Współczynnik konwersji w e-commerce jest zdefiniowany jako stosunek sprzedaży do wszystkich wizyt w sklepie internetowym, pomnożony przez 100%. Celem działań jest stałe udoskonalanie konwersji. Można to osiągnąć w różny sposób :

  • poprawa użyteczności (zastosowanie tzw. user-friendly interface)
  • przyspieszenie czasu ładowania
  • profesjonalna prezentacja produktów
  • umożliwienie wyrażanie opinii i pisanie komentarzy
  • ulepszenie procesu zakupowego od zamówienia po płatność i dostawę

Po ponownym wprowadzeniu strony cityschuh.com wprowadzając zmiany w oparciu o Magento, współczynnik konwersji zwiększył się dwukrotnie. Oznacza to, że ilość zakupów jest dwukrotnie większa niż wcześniej przy tej samej liczbie użytkowników odwiedzających sklep.

Konwersja może być mierzona za pomocą gotowych rozwiązań takich jak Google Analytics lub econda. Dzięki takim pomiarom, istnieje możliwość obserwowania elementów, które wpływają na konkrenty sklep internetowy, a co ważniejsze ocenić jaki mają wpływ. Elementy wpływające na zmiany w badanym sklepie internetowym można obserwować przeprowadzając testy A/B. Dzięki tej bezpłatnej opcji Google Website Optimizer, masz możliwość porównywania alternatyw dla własnej strony internetowej.

Skontaktuj się z nami , jeśli chcesz zwiększyć współczynnik konwersji .

pluswerk