Biuro creativestyle w Krakowie

E‑commerce B2B
Cyfryzacja z wizją

Cyfryzacja sprzedaży – krok po kroku

STRATEGIA RYNKOWA
I ANALIZA MODELI BIZNESOWYCH

Projekt e-commerce B2B może być bardzo kompleksowym zadaniem. Żeby osiągnąć krótki czas wprowadzenia produktu na rynek, tzw. Time-To-Market, i pozytywne wrażenia klientów, ważne jest, aby już w fazie przygotowawczej obrać właściwy kurs. Wraz z naszym partnerem DieProduktMacher na początku projektu opracowujemy roadmapę, aby szybko i przy ustalonym budżecie uruchomić Twój projekt. W trakcie dalszej współpracy będziemy go poszerzać o nowe rynki czy dodatkowe integracje.

TRANSFORMACJA I CYFRYZACJA PROCESÓW SPRZEDAŻY

We współpracy z DieProduktMacher

TRANSFORMACJA I CYFRYZACJA
PROCESÓW SPRZEDAŻY

Cyfryzacja w B2B ma wiele twarzy – jako partner w zakresie rozwiązań full service chętnie podejmujemy się każdego wyzwania. W projektach B2B często trafiamy na pewne kwestie, mamy więc bogate doświadczenie i sprawdzone narzędzia, z których korzystamy przy realizacji nowych projektów. Są to:

HOSTING
I WSPARCIE

Jesteśmy Twoim głównym kontaktem technicznym w zakresie architektury i wydajności Twojego rozwiązania e‑commerce B2B. Niezależnie od tego, czy jest to infrastruktura on-promise, czy w chmurze, realizujemy Twój projekt z uwzględnieniem RODO, prywatności danych i wszystkich aspektów bezpieczeństwa.

Marketing online

Odnosząca sukcesy platforma handlowa B2B to nie tylko bezbłędne rozwiązania techniczne. Dlatego wspieramy Cię naszą silną siecią partnerów specjalizujących się w marketingu online, wzroście sprzedaży i pozyskiwaniu nowych klientów.

Proof of Concept
już w 3 miesiące

Zaskakująco duża liczba projektów digitalizacji B2B kończy się niepowodzeniem z powodu nadmiernego zakresu zmian w początkowym etapie. Cyfryzacja biura sprzedaży, uruchomienie platformy e-commerce i wprowadzenie nowego ERP? Takie prośby nie są rzadkością. My jednak jako pierwszy krok często polecamy MVP (Minimum Viable Product). Taki ograniczony proof of concept pozwala przetestować wizję i już na wczesnym etapie świętować pierwsze sukcesy. My i nasze doświadczenie stoimy po Twojej stronie.

Referencje B2B

Prowadzenie projektów B2B commerce wymaga partnera, który jest w stanie skutecznie zdigitalizować złożone procesy i opracować rozwiązania, które można bezproblemowo zintegrować z istniejącym środowiskiem. Pomagamy zapewnić lepsze doświadczenie użytkownikom, a potwierdzić to mogą nasi klienci:

einhell logo

Einhell jest wiodącym producentem nowoczesnych narzędzi do domu i ogrodu. Dzięki ciągłej rozbudowie swojej innowacyjnej platformy Power X-Change odnosząca międzynarodowe sukcesy firma z siedzibą w Landau/Isar (Bawaria) jest pionierem w dziedzinie narzędzi akumulatorowych i sprzętu ogrodniczego. Einhell od lat wyznacza standardy pod względem wytrzymałości, wydajności i bezpieczeństwa swoich produktów.... więcej

Einhell jest wiodącym producentem nowoczesnych narzędzi do domu i ogrodu. Dzięki ciągłej rozbudowie swojej innowacyjnej platformy Power X-Change odnosząca międzynarodowe sukcesy firma z siedzibą w Landau/Isar (Bawaria) jest pionierem w dziedzinie narzędzi akumulatorowych i sprzętu ogrodniczego. Einhell od lat wyznacza standardy pod względem wytrzymałości, wydajności i bezpieczeństwa swoich produktów.

927 Mln

EUR Obrotu

1796

Pracowników

90

Krajów

42

Filie

DIY

Branża

Wyzwanie
  • Manulane i czasochłonne przetwarzanie zamówień B2B

  • Ponowne zamawianie produktów oraz informacja o stanie magazynu i aktualnych cenach możliwe do uzyskania tylko od wewnętrznego zespołu sprzedaży

  • Do doradztwa w zakresie części zamiennych niezbędny jest przeszkolony personel

  • Różne rozwiązania w poszczególnych krajach: brak jednolitego kanału sprzedaży, duża zależność od lokalnych partnerów handlowych i usługodawców

Efekt
  • Zautomatyzowane przyjmowanie i przetwarzanie zamówień za pośrednictwem połączenia z systemem Microsoft odciąża personel

  • Handlowcy mogą w dowolnym momencie samodzielnie przeglądać ceny i aktualny stan magazynów w portalu B2B

  • Klarowne, interaktywne animacje ułatwiają znalezienie odpowiednich części zamiennych dla każdego produktu

  • Centralna platforma do łatwego wprowadzenia na innych rynkach: lean system landscape i rollout nowych rynków w kilka miesięcy

WyzwanieEfekt
  • Zautomatyzowane przyjmowanie i przetwarzanie zamówień za pośrednictwem połączenia z systemem Microsoft odciąża personel

  • Handlowcy mogą w dowolnym momencie samodzielnie przeglądać ceny i aktualny stan magazynów w portalu B2B

  • Klarowne, interaktywne animacje ułatwiają znalezienie odpowiednich części zamiennych dla każdego produktu

  • Centralna platforma do łatwego wprowadzenia na innych rynkach: lean system landscape i rollout nowych rynków w kilka miesięcy

azelis logo

Azelis jest wiodącym dystrybutorem B2B składników i chemikaliów wykorzystywanych w naukach przyrodniczych i w przemyśle, z obrotem przekraczającym 2,5 miliarda dolarów. Naszą rolą było wdrożenie portalu B2B opartego o ORO Commerce. W ten sposób wsparliśmy proces digitalizacji i stopniowego przenoszenia podstawowej działalności do cyfrowego świata.... więcej

Azelis jest wiodącym dystrybutorem B2B składników i chemikaliów wykorzystywanych w naukach przyrodniczych i w przemyśle, z obrotem przekraczającym 2,5 miliarda dolarów. Naszą rolą było wdrożenie portalu B2B opartego o ORO Commerce. W ten sposób wsparliśmy proces digitalizacji i stopniowego przenoszenia podstawowej działalności do cyfrowego świata.

2.5 Mld

USD Obrotu

3000

Pracowników

50

Krajów

120 000

Filii

Chemia

Branża

Wyzwanie
  • Konieczność stworzenia portalu internetowego ze względu na rosnącą bazę młodych klientów

  • Duże zapotrzebowanie na doradztwo na początku cyklu sprzedaży

  • Międzynarodowa struktura sprzedaży z 56 aktywnymi rynkami i 45 językami

Efekt
  • Uruchomienie portalu samoobsługowego z dużą ilością treści wspierających

  • Odciążenie obsługi w odpowiedziach na ogólne pytania dotyczące produktów, większy nacisk na konkretne oferty sprzedaży

  • Wdrożenie platformy na pierwszych rynkach już po 6 miesiącach, a następnie stopniowa internacjonalizacja na pozostałych

WyzwanieEfekt
  • Uruchomienie portalu samoobsługowego z dużą ilością treści wspierających

  • Odciążenie obsługi w odpowiedziach na ogólne pytania dotyczące produktów, większy nacisk na konkretne oferty sprzedaży

  • Wdrożenie platformy na pierwszych rynkach już po 6 miesiącach, a następnie stopniowa internacjonalizacja na pozostałych

lexware logo

Dzięki produktom Lexware od 1989 roku użytkownicy mogą kontrolować swoje finanse, zarówno w biznesie, jak i prywatnie – od księgowości, przez zarządzanie towarami, po podatki. Ponad milion użytkowników zaufało rozwiązaniom biznesowym i w chmurze dla samozatrudnionych, freelancerów oraz małych i średnich przedsiębiorstw.... więcej

Dzięki produktom Lexware od 1989 roku użytkownicy mogą kontrolować swoje finanse, zarówno w biznesie, jak i prywatnie – od księgowości, przez zarządzanie towarami, po podatki. Ponad milion użytkowników zaufało rozwiązaniom biznesowym i w chmurze dla samozatrudnionych, freelancerów oraz małych i średnich przedsiębiorstw.

436 Mln

EUR Obrotu

1 Mln

Klientów

>2300

Pracowników

1989

Rok założenia

Software

Branża

Wyzwanie
  • Celem projektu było pozyskanie nowych klientów, którzy nie korzystają jeszcze z żadnego systemu zarządzania towarem (nowi przedsiębiorcy i start-upy)

  • Zebranie informacji o potencjalnej grupie docelowej, żeby ułatwić segmentację klientów i poszerzenie własnej oferty

  • Dostarczanie dodatkowej wartości dla założycieli w celu wzmocnienia pozycji Lexware

Efekt
  • Wdrożenie rozbudowanej platformy (LEXROCKET) dla przedsiębiorców z pomocnymi wskazówkami dotyczącymi biznesplanów, finansowania i oprogramowania

  • Integracja generatora biznesplanów dla przedsiębiorców

  • Wykorzystanie platformy jako narzędzia do generowania leadów w celu umieszczenia produktów Lexware u przedsiębiorców

  • Utrzymanie klientów poprzez dostarczanie wartości dodanej w portalu (narzędzia dla założycieli, baza wiedzy, porady dotyczące kwestii prawnych)

WyzwanieEfekt
  • Wdrożenie rozbudowanej platformy (LEXROCKET) dla przedsiębiorców z pomocnymi wskazówkami dotyczącymi biznesplanów, finansowania i oprogramowania

  • Integracja generatora biznesplanów dla przedsiębiorców

  • Wykorzystanie platformy jako narzędzia do generowania leadów w celu umieszczenia produktów Lexware u przedsiębiorców

  • Utrzymanie klientów poprzez dostarczanie wartości dodanej w portalu (narzędzia dla założycieli, baza wiedzy, porady dotyczące kwestii prawnych)