Biuro creativestyle w Krakowie

E‑commerce B2B
Cyfryzacja z wizją

Cyfryzacja sprzedaży – krok po kroku

STRATEGIA RYNKOWA
I ANALIZA MODELI BIZNESOWYCH

Projekt e-commerce B2B może być bardzo kompleksowym zadaniem. Żeby osiągnąć krótki czas wprowadzenia produktu na rynek, tzw. Time-To-Market, i pozytywne wrażenia klientów, ważne jest, aby już w fazie przygotowawczej obrać właściwy kurs. Wraz z naszym partnerem DieProduktMacher na początku projektu opracowujemy roadmapę, aby szybko i przy ustalonym budżecie uruchomić Twój projekt. W trakcie dalszej współpracy będziemy go poszerzać o nowe rynki czy dodatkowe integracje.

We współpracy z DieProduktMacher

TRANSFORMACJA I CYFRYZACJA
PROCESÓW SPRZEDAŻY

Cyfryzacja w B2B ma wiele twarzy – jako partner w zakresie rozwiązań full service chętnie podejmujemy się każdego wyzwania. W projektach B2B często trafiamy na pewne kwestie, mamy więc bogate doświadczenie i sprawdzone narzędzia, z których korzystamy przy realizacji nowych projektów. Są to:

WDROŻENIE I INTEGRACJA TECHNICZNA

Wybór odpowiedniego oprogramowania jest prawie tak samo ważny jak właściwy partner wdrożeniowy. Do realizacji technicznych projektów B2B wykorzystujemy wyselekcjonowany arsenał wiodących na rynku rozwiązań open source. Takie podejście pomaga nam wybrać najbardziej ekonomiczną platformę dla każdego projektu, a to z kolei pozwala obsłużyć dużą część wymagań z wykorzystując natywne funkcjonalności. Ponadto dbamy o bezproblemową integrację z istniejącym środowiskiem systemów zarządzania towarami, CRM, PIM i innymi systemami.

HOSTING
I WSPARCIE

Jesteśmy Twoim głównym kontaktem technicznym w zakresie architektury i wydajności Twojego rozwiązania e‑commerce B2B. Niezależnie od tego, czy jest to infrastruktura on-promise, czy w chmurze, realizujemy Twój projekt z uwzględnieniem RODO, prywatności danych i wszystkich aspektów bezpieczeństwa.

Marketing online

Odnosząca sukcesy platforma handlowa B2B to nie tylko bezbłędne rozwiązania techniczne. Dlatego wspieramy Cię naszą silną siecią partnerów specjalizujących się w marketingu online, wzroście sprzedaży i pozyskiwaniu nowych klientów.

Proof of Concept
już w 3 miesiące

Zaskakująco duża liczba projektów digitalizacji B2B kończy się niepowodzeniem z powodu nadmiernego zakresu zmian w początkowym etapie. Cyfryzacja biura sprzedaży, uruchomienie platformy e-commerce i wprowadzenie nowego ERP? Takie prośby nie są rzadkością. My jednak jako pierwszy krok często polecamy MVP (Minimum Viable Product). Taki ograniczony proof of concept pozwala przetestować wizję i już na wczesnym etapie świętować pierwsze sukcesy. My i nasze doświadczenie stoimy po Twojej stronie.

Referencje B2B

Prowadzenie projektów B2B commerce wymaga partnera, który jest w stanie skutecznie zdigitalizować złożone procesy i opracować rozwiązania, które można bezproblemowo zintegrować z istniejącym środowiskiem. Pomagamy zapewnić lepsze doświadczenie użytkownikom, a potwierdzić to mogą nasi klienci:

Einhell jest wiodącym producentem nowoczesnych narzędzi do domu i ogrodu. Dzięki ciągłej rozbudowie swojej innowacyjnej platformy Power X-Change odnosząca międzynarodowe sukcesy firma z siedzibą w Landau/Isar (Bawaria) jest pionierem w dziedzinie narzędzi akumulatorowych i sprzętu ogrodniczego. Einhell od lat wyznacza standardy pod względem wytrzymałości, wydajności i bezpieczeństwa swoich produktów.... więcej

Einhell jest wiodącym producentem nowoczesnych narzędzi do domu i ogrodu. Dzięki ciągłej rozbudowie swojej innowacyjnej platformy Power X-Change odnosząca międzynarodowe sukcesy firma z siedzibą w Landau/Isar (Bawaria) jest pionierem w dziedzinie narzędzi akumulatorowych i sprzętu ogrodniczego. Einhell od lat wyznacza standardy pod względem wytrzymałości, wydajności i bezpieczeństwa swoich produktów.

927 Mln

EUR Obrotu

1796

Pracowników

90

Krajów

42

Filie

DIY

Branża

Wyzwanie
  • Ręczne i czasochłonne przetwarzanie zamówień B2B

  • Ponowne zamawianie produktów oraz informacja o stanie magazynu i aktualnych cenach możliwe do uzyskania tylko od wewnętrznego zespołu sprzedaży

  • Do doradztwa w zakresie części zamiennych niezbędny jest przeszkolony personel

  • Różne rozwiązania w poszczególnych krajach: brak jednolitego kanału sprzedaży, duża zależność od lokalnych partnerów handlowych i usługodawców

Efekt
  • Zautomatyzowane przyjmowanie i przetwarzanie zamówień za pośrednictwem połączenia z systemem Microsoft odciąża personel

  • Handlowcy mogą w dowolnym momencie samodzielnie przeglądać ceny i aktualny stan magazynów w portalu B2B

  • Klarowne, interaktywne animacje ułatwiają znalezienie odpowiednich części zamiennych dla każdego produktu

  • Centralna platforma do łatwego wprowadzenia na innych rynkach: lean system landscape i rollout nowych rynków w kilka miesięcy

WyzwanieEfekt
  • Zautomatyzowane przyjmowanie i przetwarzanie zamówień za pośrednictwem połączenia z systemem Microsoft odciąża personel

  • Handlowcy mogą w dowolnym momencie samodzielnie przeglądać ceny i aktualny stan magazynów w portalu B2B

  • Klarowne, interaktywne animacje ułatwiają znalezienie odpowiednich części zamiennych dla każdego produktu

  • Centralna platforma do łatwego wprowadzenia na innych rynkach: lean system landscape i rollout nowych rynków w kilka miesięcy

Azelis jest wiodącym dystrybutorem B2B składników i chemikaliów wykorzystywanych w naukach przyrodniczych i w przemyśle, z obrotem przekraczającym 2,5 miliarda dolarów. Naszą rolą było wdrożenie portalu B2B opartego o ORO Commerce. W ten sposób wsparliśmy proces digitalizacji i stopniowego przenoszenia podstawowej działalności do cyfrowego świata.... więcej

Azelis jest wiodącym dystrybutorem B2B składników i chemikaliów wykorzystywanych w naukach przyrodniczych i w przemyśle, z obrotem przekraczającym 2,5 miliarda dolarów. Naszą rolą było wdrożenie portalu B2B opartego o ORO Commerce. W ten sposób wsparliśmy proces digitalizacji i stopniowego przenoszenia podstawowej działalności do cyfrowego świata.

2.5 Mld

USD Obrotu

3000

Pracowników

50

Krajów

120 000

Filii

Chemia

Branża

Wyzwanie
  • Konieczność stworzenia portalu internetowego ze względu na rosnącą bazę młodych klientów

  • Duże zapotrzebowanie na doradztwo na początku cyklu sprzedaży

  • Międzynarodowa struktura sprzedaży z 56 aktywnymi rynkami i 45 językami

Efekt
  • Uruchomienie portalu samoobsługowego z dużą ilością treści wspierających

  • Odciążenie obsługi w odpowiedziach na ogólne pytania dotyczące produktów, większy nacisk na konkretne oferty sprzedaży

  • Wdrożenie platformy na pierwszych rynkach już po 6 miesiącach, a następnie stopniowa internacjonalizacja na pozostałych

WyzwanieEfekt
  • Uruchomienie portalu samoobsługowego z dużą ilością treści wspierających

  • Odciążenie obsługi w odpowiedziach na ogólne pytania dotyczące produktów, większy nacisk na konkretne oferty sprzedaży

  • Wdrożenie platformy na pierwszych rynkach już po 6 miesiącach, a następnie stopniowa internacjonalizacja na pozostałych

Dzięki produktom Lexware od 1989 roku użytkownicy mogą kontrolować swoje finanse, zarówno w biznesie, jak i prywatnie – od księgowości, przez zarządzanie towarami, po podatki. Ponad milion użytkowników zaufało rozwiązaniom biznesowym i w chmurze dla samozatrudnionych, freelancerów oraz małych i średnich przedsiębiorstw.... więcej

Dzięki produktom Lexware od 1989 roku użytkownicy mogą kontrolować swoje finanse, zarówno w biznesie, jak i prywatnie – od księgowości, przez zarządzanie towarami, po podatki. Ponad milion użytkowników zaufało rozwiązaniom biznesowym i w chmurze dla samozatrudnionych, freelancerów oraz małych i średnich przedsiębiorstw.

436 Mln

EUR Obrotu

1 Mln

Klientów

>2300

Pracowników

1989

Rok założenia

Software

Branża

Wyzwanie
  • Celem projektu było pozyskanie nowych klientów, którzy nie korzystają jeszcze z żadnego systemu zarządzania towarem (nowi przedsiębiorcy i start-upy)

  • Zebranie informacji o potencjalnej grupie docelowej, żeby ułatwić segmentację klientów i poszerzenie własnej oferty

  • Dostarczanie dodatkowej wartości dla założycieli w celu wzmocnienia pozycji Lexware

Efekt
  • Wdrożenie rozbudowanej platformy (LEXROCKET) dla przedsiębiorców z pomocnymi wskazówkami dotyczącymi biznesplanów, finansowania i oprogramowania

  • Integracja generatora biznesplanów dla przedsiębiorców

  • Wykorzystanie platformy jako narzędzia do generowania leadów w celu umieszczenia produktów Lexware u przedsiębiorców

  • Utrzymanie klientów poprzez dostarczanie wartości dodanej w portalu (narzędzia dla założycieli, baza wiedzy, porady dotyczące kwestii prawnych)

WyzwanieEfekt
  • Wdrożenie rozbudowanej platformy (LEXROCKET) dla przedsiębiorców z pomocnymi wskazówkami dotyczącymi biznesplanów, finansowania i oprogramowania

  • Integracja generatora biznesplanów dla przedsiębiorców

  • Wykorzystanie platformy jako narzędzia do generowania leadów w celu umieszczenia produktów Lexware u przedsiębiorców

  • Utrzymanie klientów poprzez dostarczanie wartości dodanej w portalu (narzędzia dla założycieli, baza wiedzy, porady dotyczące kwestii prawnych)