creativestyle - Złoty Partner OroCommerce

OROCOMMERCE
PEŁEN ZAKRES USŁUG

CYFROWA SPRZEDAŻ B2B
z OroCommerce

OroCommerce to idealna platforma do cyfrowego mapowania procesów sprzedaży w B2B. Elastyczny framework open source już na starcie oferuje dużą liczbę dedykowanych funkcjonalności B2B w swoim natywnym zakresie funkcji, które pokrywają sporą część wymagań w większości projektów. Takie podejście redukuje czasochłonne rozwiązania do minimum, a także zapewnia opłacalność przy długoterminowym utrzymaniu platformy.

Jako jeden z topowych partnerów OroCommerce w Europie, wspieramy Twoją firmę zarówno w strategicznej koncepcji rozwiązań B2B, jak i we wdrażaniu oraz integracji platformy z istniejącym oprogramowaniem.

SPRZEDAŻ I ROZWÓJ NOWYCH RYNKÓW
SPRZEDAŻ I ROZWÓJ NOWYCH RYNKÓW

Cyfrowa platforma sprzedaży, dopasowana do twojej firmy: indywidualne podejście do cen, katalogów produktów oraz workflow pozwala zautomatyzować twoją sprzedaż.

Popraw jakość obsługi klienta
Popraw jakość obsługi klienta

Współcześni klienci oczekują nowoczesnych rozwiązań: dzięki Oro można zbudować potężne portale samoobsługowe, w których klienci mogą uzyskać wgląd we wszystkie obszary.

Wyższa wydajność obsługi klienta
Wyższa wydajność obsługi klienta

OroCommerce pomaga firmom w efektywnej digitalizacji ręcznych procesów. Zwiększa to efektywność i satysfakcję pracowników.

SKALOWALNOŚĆ TO KLUCZ DO SUKCESU
SKALOWALNOŚĆ TO KLUCZ DO SUKCESU

W handlu internetowym B2B międzynarodowa skalowalność jest kluczem do sukcesu. Pomagamy zoptymalizować środowisko systemowe.

WIODĄCY PARTNER OROCOMMERCE

Jesteśmy dostawcą kompleksowych usług e-commerce dla udanych projektów OroCommerce. Od ponad 20 lat wspieramy średnie i duże firmy w realizacji ich celów związanych z cyfryzacją.

oro gold logo

Jako część grupy Smile, jesteśmy partnerem OroCommerce od samego początku i możemy pochwalić się wieloma udanymi projektami OroCommerce, które są obecnie realizowane na całym świecie. W naszych lokalizacjach w całej Europie nasi klienci otrzymują doradztwo strategiczne, wdrożenie techniczne oraz bieżące wsparcie i optymalizację z jednego miejsca. Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli porozmawiać o Twoim projekcie OroCommerce.

30

Lat doświadczenia

1800

Pracownicy

15

Lokalizacje

300+

Projektów rocznie

>5 Lat

Średnia lojalność klienta

JEDNA PLATFORMA, WIELE MOŻLIWOŚCI

Ekosystem Oro to coś więcej niż tylko e-commerce: dzięki kompleksowym rozwiązaniom dla rynku i CRM, Oro stanowi silny pakiet, który może również mapować złożone struktury B2B przy niewielkim wysiłku adaptacyjnym. W połączeniu z architekturą open source, ta konfiguracja sprawia, że Oro jest najbardziej elastyczną i najszybciej skalowalną platformą handlową B2B.

oro-commerce
OROCommerce

OroCommerce oznacza cyfrową sprzedaż B2B i płynnie integruje się z dowolnym oprogramowaniem biznesowym. Dzięki wszechstronnym, gotowym do użycia funkcjom B2B, czas wprowadzenia Oro na rynek jest bezkonkurencyjny.

oro-marketplace
OROMARKETPLACE

Dzięki OroMarketplace możesz tworzyć rynki B2B, które zapewniają zarówno klientom, jak i handlowcom wszechstronny portal samoobsługowy.

oro-crm
OROCRM

Handel internetowy B2B działa tylko wtedy, gdy dział sprzedaży jest odpowiednio zintegrowany. Dzięki OroCRM otrzymujesz centralne źródło danych, które mapuje wszystkie analogowe i cyfrowe punkty kontaktu z klientami.

POTWIERDZONE PRZEZ NIEZALEŻNE
INSTYTUTY

Nie tylko my uważamy OroCommerce za najbardziej ekscytującą platformę handlu B2B obecnie. Niezależne instytuty, takie jak Gartner Research, Forrester i IDC również potwierdzają, że Oro jest w czołówce pod względem funkcjonalności. Niemniej jednak projekty OroCommerce mogą być wdrażane znacznie bardziej opłacalnie niż byłoby to kiedykolwiek możliwe w przypadku zwykłych systemów korporacyjnych.

Wyniki produktów lub usług dla handlu internetowego B2B

1

2

3

4

5

SAP  

4.17

Oro  

3.98

HCL Software  

3.94

ADOBE  

3.92

SPRYKER  

3.81

BIGCOMMERCE  

3.63

COMMERCETOOLS  

3.63

SALESFORCE (B2B COMMERCE ON LE)  

3.60

OPTIMIZELY  

3.54

Infosys  

3.12

SHOPWARE  

3.07

ELASTIC PATH  

3.04

Sana  

2.95

Źródło: Gartner (Sierpień 2022)

www.gartner.com

Referencje

Jesteśmy dumni, że mogliśmy pomóc wielu światowym firmom w digitalizacji ich sprzedaży z pomocą OroCommerce. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o naszych przeszłych i aktywnych projektach.

azelis logo

Ze sprzedażą przekraczającą 2,5 mld dolarów, firma Azelis jest jednym z wiodących dystrybutorów B2B składników dla nauk przyrodniczych i chemikaliów przemysłowych. Pomagaliśmy firmie wdrożyć portal B2B, oparty o OROCommerce. W ten sposób wspieramy proces transformacji cyfrowej firmy Azelis, aby stopniowo przenosić podstawową działalność do świata digital.... więcej

Ze sprzedażą przekraczającą 2,5 mld dolarów, firma Azelis jest jednym z wiodących dystrybutorów B2B składników dla nauk przyrodniczych i chemikaliów przemysłowych. Pomagaliśmy firmie wdrożyć portal B2B, oparty o OROCommerce. W ten sposób wspieramy proces transformacji cyfrowej firmy Azelis, aby stopniowo przenosić podstawową działalność do świata digital.

2.5 Mld

Obrót w USD

3000

Pracowników

50

Krajów

120 000

Zależne podmioty

Chemia

Branża

Wyzwanie
  • Nowi klienci coraz częściej wymagają cyfrowego dostępu do portalu klienta

  • Duże zapotrzebowanie na doradztwo na początku procesu sprzedaży

  • Międzynarodowa struktura sprzedaży z 56 aktywnymi rynkami i 45 językami

Efekt
  • Uruchomienie portalu do samodzielnej obsługi z dużym naciskiem na treści pomocnicze

  • Odciążenie działu sprzedaży w odpowiadaniu na ogólne pytania dotyczące produktów, większy nacisk na konkretne rozmowy sprzedażowe

  • Wdrożenie na pierwszych rynkach po zaledwie 6 miesiącach, a następnie stopniowa internacjonalizacja na innych rynkach

WyzwanieEfekt
  • Uruchomienie portalu do samodzielnej obsługi z dużym naciskiem na treści pomocnicze

  • Odciążenie działu sprzedaży w odpowiadaniu na ogólne pytania dotyczące produktów, większy nacisk na konkretne rozmowy sprzedażowe

  • Wdrożenie na pierwszych rynkach po zaledwie 6 miesiącach, a następnie stopniowa internacjonalizacja na innych rynkach

dunlop logo

Dunlop Footwear jest znanym na całym świecie producentem wysokiej jakości obuwia ochronnego dla różnych branż. Aby odciążyć wewnętrzny zespół sprzedaży i zwiększyć zadowolenie klientów, wsparliśmy Dunlop we wprowadzeniu nowego rozwiązania handlu B2B opartego na OROCommerce.... więcej

Dunlop Footwear jest znanym na całym świecie producentem wysokiej jakości obuwia ochronnego dla różnych branż. Aby odciążyć wewnętrzny zespół sprzedaży i zwiększyć zadowolenie klientów, wsparliśmy Dunlop we wprowadzeniu nowego rozwiązania handlu B2B opartego na OROCommerce.

1905

Rok założenia

75

Kraje

1500

Klienci B2B

500

Pracownicy

Odzież robocza

Branża

Wyzwanie
  • Manualne przetwarzanie zamówień i zapytań o produkty przez telefon, e-mail i faks

  • Wysokie zaangażowanie pracowników w działania administracyjne, zbyt mało czasu na produktywną obsługę klienta

  • Brak przejrzystych informacji dla klienta w zakresie cen i stanów magazynowych

Efekt
  • Portal samoobsługowy B2B z 3,5-krotnie wyższym ruchem niż wcześniej

  • Ponad 300 zaoszczędzonych godzin miesięcznie na pracach administracyjnych

  • Wzrost średniej wartości zamówienia o 10%

  • Przejrzyste informacje dla klientów w zakresie indywidualnych warunków cenowych oraz stanów magazynowych

WyzwanieEfekt
  • Portal samoobsługowy B2B z 3,5-krotnie wyższym ruchem niż wcześniej

  • Ponad 300 zaoszczędzonych godzin miesięcznie na pracach administracyjnych

  • Wzrost średniej wartości zamówienia o 10%

  • Przejrzyste informacje dla klientów w zakresie indywidualnych warunków cenowych oraz stanów magazynowych

icl logo

Grupa ICL jest globalnym producentem produktów na bazie minerałów i specjalistycznych chemikaliów stosowanych w rolnictwie, żywności i materiałach technicznych. Wspieraliśmy ICL w implementacji platformy B2B i wspólnie uruchomiliśmy funkcjonalne MVP już po 3 miesiącach.... więcej

Grupa ICL jest globalnym producentem produktów na bazie minerałów i specjalistycznych chemikaliów stosowanych w rolnictwie, żywności i materiałach technicznych. Wspieraliśmy ICL w implementacji platformy B2B i wspólnie uruchomiliśmy funkcjonalne MVP już po 3 miesiącach.

13.000

Pracownicy

7 mld

Obrót w USD

770

Patenty

50

Zakłady produkcyjne

Chemia

Branża

Wyzwanie
  • Brak portalu klienta do przeglądania zamówień, cen i produktów

  • Częste i bezpośrednie spotkania z klientami generowały ograniczenie zasobów w dziale sprzedaży

  • Brak dostępności informacji o produktach i cenach dla handlowców

Efekt
  • Uruchomienie samoobsługowego portalu dla sprzedaży i klientów - pierwsze MVP w zaledwie 3 miesiące

  • Wdrożenie w 4 krajach, po 4 miesiącach. Kolejne rynki w przygotowaniu

  • Przejrzysty wgląd w status zamówienia, ceny i katalogi produktów dla klientów i handlowców

WyzwanieEfekt
  • Uruchomienie samoobsługowego portalu dla sprzedaży i klientów - pierwsze MVP w zaledwie 3 miesiące

  • Wdrożenie w 4 krajach, po 4 miesiącach. Kolejne rynki w przygotowaniu

  • Przejrzysty wgląd w status zamówienia, ceny i katalogi produktów dla klientów i handlowców